سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایت ها

 



 

نوشته شده در تاریخ جمعه 89/12/27 توسط اصلا مهم نیست

bahreinآماده ایم برای شهادت در قتلگاه بحرین و لیبی و مصر و ...
بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مسلمانان و شیعیان مظلوم بحرین را به ساحت مقدس امام زمان و سپاه امام خامنه ای تبریک و تسلیت عرض می نمائیم و این جنایات بی رحمانه را که توسط ایادی استکبار جهانی همچون دولت عربستان و بحرین و امارات صورت گرفته را به شدت محکوم کرده و خواهان توقف این جنایات وحشیانه هستیم.

چند نکته :

1. بعضی گمان می کنند ما به خاطر تشیع مردم بحرین از آنها بشدت حمایت می کنیم اما بدانند که سخت در اشتباهند چرا که این نهضت اسلامی که از انقلاب اسلامی ایران و رهبری حضرت روح الله شروع شده نه اینکه خواستگاه مذهب گرایانه که خواستگاه اسلامی و انقلابی دارد و حد و مرزی برای آن نمی شناسد و جز به شهادت راضی نمی شود که شهید گرانقدر آیت الله بهشتی فرمود : " سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست" و ما اعلام می داریم "تا زمانیکه ظلم و استبداد و استکبار در جهان هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و تا ما هستیم نمی گذاریم نهضت حضرت خمینی سلام الله علیه زیر پا بماند و جز به نابود کردن اسرائیل و امریکا و همقطارانش فکری در سر نداریم.

2. ملت های انقلابی منطقه هم باید بدانند که این اول راه است و برای رسیدن به هدفی که انقلاب اسلامی بدان دست یافت  باید خون داد و با این مقدار شهید این امر محقق نخواهد . انقلاب اسلامی ایران بیش از 300 هزار شهید داد تا بتواند هنوز که هنوزه انقلاب را مقتدرانه مستحکم داشته و پیش ببرد. لذا بهای این انقلاب رنج ها و مشقت ها و خون دادن ها و شکنجه های فراوان در سالیان دراز بوده و انقلاب های منطقه نباید از این نکته غافل شوند که نباید به فکر حصول سریع نتیجه باشند بلکه باید صبر در استقامت را پیش روی خود قرار دهند و خونها در این راه فدا کنند.

و کلام آخر :
دوست و دشمن بدانند  اگر از سرهایمان کوهها
و از خونهایمان رودها بسازند
نخواهیم گذاشت فرزندانمان در تاریخ بخوانند :

خامنه ای تنها ماند .....



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/6/22 توسط اصلا مهم نیست

بسم الله الرحمن الرحیم

وقت عمل رسیده زمان نظاره نیست  ...  دیگر زمان گفت و شنود و اشاره نیست
باید سر عدوی علی را برید و گفت ...  در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست


هتک حرمت وقیحانه امریکای ملعون به ساحت مقدس قرآن حکیم را به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می کنیم.
دشمنان اسلام و قرآن و انقلاب ما بدانند که باید آماده کَندن قبر خود شوند . چراکه جهان اسلام و امت حزب الله در برابر این اقدام زشت به هیچ وجه کوتاه نیامده و خود را برای دفاع از ساحت مقدس قرآن حکیم و کریم آماده کرده اند.
قرآن را آتش زدند که البته این نوع هتک حرمت ها در تاریخ جدید نیست اما بدانند که باید قبر خود را بکَنند و قبل از اینکه اسلام دست خود را به خون کثیف آنها آلوده کند خود را بهتر است زنده به گور کند، چراکه "إن وعد الله حق" و "فتح قریب" . آینده نزدیک، از آن امت حزب الله است و دیگر جای هیچ تسامحی باقی نمانده.



.: Weblog Themes By Pichak :.



بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 1303281

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
?