سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایت ها

 



 

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/5/23 توسط اصلا مهم نیست

دانلود قرآن مجید و ترجمه آن به 36 زبان

دانلود قرآن مجید و ترجمه آن به 36 زبان

قرآن کتاب دین اسلام و معجزه حضرت محمد(ص) می باشد. قرآن که از ریشه? قرء گرفته شده‌است، در واژه به معنی جمع نمودن، فراهم آوردن و همچنین خواندن است در سوره علق به این معنی اشاره می‌شود.  این کتاب در یک دوره? 23 ساله از جانب خدا و از طریق جبرئیل بر حضرت محمد (ص)،فروفرستاده شده‌ است. مجموع این فروفرستاده‌ها به شکل کتابی گردآوری شده که قرآن نام دارد. قرآن دارای 30 جزء و  114 سوره می باشد.

زبان های ترجمه شده ی قرآن در این بسته عبارت است از:
عربی، فارسی، انگلیسی  ، آلبانیایی، بوسنیایی، چینی، کرواتی ، چک، دانمارکی، هلندی، اسپرانتو، فنلاندی ، فرانسوی، آلمانی، یونانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لاتین، مالایی، مکزیکی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، اسلواکی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، تاگالوگ، تایلندی، ترکی، اوکراینی، زولو 

 

فرمت کتاب: PDF
زبان: Others
حجم فایل: 70.5 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:20 - 90/5/22
امتیاز:

دانلود - 70.5 مگابایت

 

رمز فایل

www.p30download.com

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/5/19 توسط اصلا مهم نیست

دانلود نرم افزار قرآنی بشارت نسخه 1?1

دانلود نرم افزار قرآنی بشارت نسخه 1?1 - Besharat Quran

علیرغم وجود نرم افزارهای تخصصی متعدد قرآنی، نرم افزاری با رویکرد استفاده غیر تخصصی تولید نشده است نرم افزار قرآنی پرنیان جهت توسعه فرهنگ قرآنی با کاربری بسیار ساده و امکان استفاده همگانی توسط شرکت پرنیان پردازش پارس تهیه گردیده است. با توجه به این رویکرد، بخش مربوط به کاربری عمومی با مد نظر قرار دادن مواردی نظیر محیط گرافیکی زیبا ، انتخاب تم نرم افزار توسط کاربر ، تنظیم اندازه دستخط به میزان دلخواه، خط بردن و صفحه زدن خودکار و نگه داشتن سرخط در اجرای بعدی و ... برجسته گردیده است.

امکانات و ویژگی ها نرم افزار قرآنی بشارت:
- کاربری ساده
- نصب آسان
- اجرای نرم افزار بدون نیاز به سی دی
- امکان گوش دادن به قرآن درحین کار با سایر نرم افزارها
- قرآن کریم با ترجمه استاد فولادوند
- ترتیل قرآن کریم با صدای استاد ابوبکر شاطری
- صفحه بندی استاندارد
- نمایش جزء و حزب
- نمایش آیه در حال قرائت به صورت برجسته
- تکرار به صورت آیه به آیه به تعداد دفعات دلخواه
- صفحه زدن خودکار
- قابلیت جستجو در متن و ترجمه قرآن
- امکان کپی آیه و ترجمه و نتایج جستجو جهت استفاده در سایر نرم افزارها
- قابلیت بزرگ و کوچک کردن اندازه قلم به میزان دلخواه
- کیفیت مناسب نمایش متن ها
- مشخص بودن آیات دارای سجده
- خواندن ذکر سجده پس از قرائت آیات دارای سجده واجب
- نگهداشتن وضعیت صفحه، آیه، اندازه فونت و سایر تنظیمات
- امکان نمایش خودکار آیه در حال قرائت در بالای صفحه نمایش
- امکان انتخاب صفحه، حزب و جزء
- تعیین تعداد تکرار قرائت هر آیه
- امکان انتخاب مکث میان قرائت آیه ها به صورت ثابت و یا متناسب با اندازه آیه
- امکان انتخاب نوع نمایش برای نرم افزار

لینک های دانلود

دانلود - 458 مگابایت - بخش اول | دوم | سوم | چهارم | پنجم

نسخه آنلاین نرم افزار قرانی بشارت
دانلود ترتیل کل قران با صدای دلنشین مشاری العفاسی

رمز فایل

www.p30download.com

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89/12/11 توسط اصلا مهم نیست

دانلود نرم افزار مجانی آیه امروز پارس قرآن:

مشخصات برنامه:

  - نمایش آیات تصادفی از قرآن مجید
  - قابلیت تنظیم برای نمایش زمانبندی شده آیات قرآن
  - قابلیت خواندن دنباله آیه مورد نظر با وصل شدن به وبسایت پارس قرآن

برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید:
دانلود برنامه  لینک کمکی

توجه: برای اجرای این برنامه, NET Framework. باید در رایانه شما نصب شده باشد. در صورت موجود نبودن, برنامه از شما خواهد خواست که اول NET Framework. را نصب کنید.



1001_Dastan_Emam_Ali_[www.MihanDownload.com].jpg
  • دانلود - Download Link
  • لینک دانلود کمکی - Mirror Link
  • حجم: 1.35 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com


  • امکانات نرم افزار :
    احکام روزه شامل:
    احکام و استفتائات مراجع مختلف آیات عظام (امام خمینی (ره) – مقام معظم رهبری – فاضل لنکرانی – مکارم شیرازی – نوری همدانی – بهجت و جواد تبریزی) در مورد روزه و ماه مبارک رمضان
    ادعیه ماه مبارک رمضان شامل :
    دعای آغاز ماه مبارک رمضان
    دعای سحر
    دعاهای افطار
    دعای افتتاح
    دعای هر شب
    دعای یا علی و یا عظیم
    نماز روزهای ماه مبارک رمضان
    نمازشب های ماه مبارک رمضان
    اعمال مشترک شبهای قدر
    نماز عید فطر
    »» لازم به ذکر است ترجمه فارسی ادعیه نامبرده شده نیز توسط نرم افزار مذکور ارائه می شود.
    بخش مشاوره تندرستی :
    این بخش شامل دلایل علمی و گفتگو با متخصصان مختلف ، برای فواید روزه درتندرستی می باشد.
    بخش مشاوره تغذیه :
    در این بخش راهنمایی های لازم جهت استفاده کردن یا عدم استفاده از برخی غذاها و خوراکی ها برای فرد روزه دارارائه شده است .
    بخش زنگ های یادآور :
    در این بخش قادرید تا با انتخاب شهر مورد نظر خود (یا نزدیک ترین شهر به محل سکونت خود) از ساعات مختلف اوقات شرعی با خبر شوید. نرم افزار با پخش اذان ، شما را از فرا رسیدن زمان ملکوتی اذان مطلع می سازد.
    همچنین قادر خواهید بود برنامه را به گونه ای تنظیم نمائید که شما را قبل از فرار رسیدن اذان صبح برای صرف سحری از خواب بیدار نماید. تنظیم این که چند دقیقه یا چند ساعت قبل از اذان شما را آگاه سازد به راحتی قابل تنظیم است (حداکثر تا ?? دقیقه قبل از اذان) .


     راهنمای استفاده از نرم افزار :
    استفاده از بخش‌های متنی این نرم‌افزار بسیار ساده است. کافی است در منوهای مختلف آیتم دلخواه انتخاب شود تا متن آن نمایش داده شود. برای استفاده از زنگ‌های یادآور هم به روش زیر عمل کنید.
    1- در بخش تنظیمات اوقاتی که مایلید صدای اذان پخش شود را انتخاب و ثبت کنید.
    2- شهر محل سکونت یا نزدیک‌ترین شهر به آن را انتخاب کنید تا اوقات شرعی آن محل به صورت خودکار محاسبه شود.
    3- در بخش ساعت بیداری مشخص کنید که مایلید چند دقیقه قبل از اذان صبح بیدار شوید. حداکثر فاصله‌ی پخش زنگ بیداری تا اذان صبح نود دقیقه است.
    4- برای استفاده از امکانات زنگ‌های یادآور نباید از نرم‌افزار خارج شوید. برای پنهان شدن صفحات نرم‌افزار از دکمه‌ی (مخفی کردن) در منوی اصلی استفاده کنید.
    5- اگر از نرم‌افزار خارج شوید، زنگ‌های یادآور پخش نمی‌شوند و با اجرای دوباره‌ی آن نیازی به تنظیم مجدد ندارید.
    6- حتما ساعت و تاریخ میلادی گوشی تلفن خود را تنظیم کنید تا اوقات شرعی و زمان پخش زنگ‌های یادآور درست محاسبه شوند. دقت کنید زمانی که ساعت و تاریخ را تنظیم می‌کنید باید از نرم‌افزار خارج شده‌ باشید و پس از تغییر ساعت و تاریخ دوباره نرم‌افزار را اجرا کنید .

     چون گوشی‌های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردارند نسخه‌های مختلفی از این نرم‌افزار تهیه‌ شده است که باید نسخه‌ی سازگار با گوشی خود را انتخاب کنید ، همچنین با توجه به اینکه این نرم افزار جاوا می باشد ، لذا در اکثر گوشیهای تلفن همراه قابل اجراست .

    دانلود با حجم ??? کیلوبایت

    پسورد: www.kamyabonline.com



    Zekr_v0.7.1_[www.MihanDownload.com].jpg تا آغاز ماه مبارک رمضان فرصتی باقی نیست از همین رو بر آن شدیم تا از این پس در سایت میهن دانلود نرم افزارهای قرآنی متعددی را برای شما روزه دارن عزیز قرار دهیم. امروز هم نرم افزاری را با عنوان ذکر برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار شامل مجموعه از ذکریات کامل قرآنی می باشد که شما می توانید در این برنامه به همه ی آنها دسترسی داشته باشید. همچنین این نرم افزار دارای امکانات فراوانی بوده از جمله میتوان به قرات آیات با صوت بسیار زیبا و دلنشین و نیز ترجمه صحیح آیات به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی اشاره نمود. بعلاوه این نرم افزار یک نرم افزار بین المللی است و از زبانهای مختلفی مانند Arabic, Bosnian, Dutch, English, French, German, Hebrew, Indonesian, Kurdish, Malay, Persian, Pashto, Russian, Spanish, Tatar, Tatar (Turkish transliteration), Turkish, Urdu, Uzbek پشتیبانی می کند که شما برای استفاده از آن می بایست زبان فارسی را انتخاب نمایید. تغییر سایز فونت ، قابلیت جستجو در ذکرها و آیات ، تغییر رنگ منوها ، امکان نشانه گذاری و ... سایر امکانات و تنظیماتی است که با ایجاد تغییرات دلخواه در آنها به بهترین شکل می توانید از نرم افزار استفاده کنید.
    جهت دریافت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....


    دانلود رایگان نرم افزار اسلامی آخرین منجی ویژه امام زمان (عج)

    Akharin_Monji_[www.MihanDownload.com].jpg

    امروزه نرم افزارهای قرآنی و اسلامی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. امروز هم در سایت میهن دانلود قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم. نرم افزار آخرین منجی از تولیدات جدید سایت گفتگوی دینی می باشد که به مناسبت میلاد امام زمان (عج) منتشر شده است. این نرم افزار حاوی بیش از 60 مقاله در مورد تولد ، زندگینامه ، غیبت ، ظهور و مسائل بعد از ظهور امام زمان(عج) می باشد همچنین حدود 30 پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان و شبهات مطرح شده است علاوه بر این مناظرات و سوالات پیرامون امام زمان(عج) و مهدویت در انجمن گفتگوی دینی ، مقالات مهدی شناسی و نحوه برگزاری جشنهای شعبانیه ، پیامک و اشعار مهدوی ، نوای صوتی و تصویری انتظار شامل مولودی ، کلیپهای زیبا و ناله های فراق ، 70 حکایت خواندنی از تشرفات و توسلات و ره یافتگان به ساحت مقدس امام زمان(عج) ، معرفی سایتهای مهدوی با اینترنت رایگان ، معرفی و دانلود کتابهای مهدویت ، 13 نرم افزار تلفن همراه پیرامون امام عصر(عج) و ... در این نرم افزار گنجانده شده است. این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.
    توضیحات کامل تر و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

    ادامه مطلب...

    نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/5/19 توسط اصلا مهم نیست
     

    نرم افزار کتاب قران به صورت فلش اماده دانلود شده است این نرم افزار دارای محیطی بسیار زیبا و امکانات بی نظیر میباشد که به جرات میتوان عنوان بی نظیر را به این نرم افزار ساخته شده توسط مسلمانان داد در این کتاب کلیه جزء های قران موجود میباشد و شما عزیزان با دانلود این نرم افزار قرانی یک قران کامل را در سیستم کامپیوتری خود با محیطی فوق زیبا خواهید داشت این نرم افزار با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان در کشورمان طرف داران زیادی خواهد داشت امید واریم به عنوان واسطه ارتباط شما با خداوند بزرگ ما رو از دعا های خود بی نصیب نگذارید.


    برای دانلود به ادامه مطلب بروید .....

     ادامه مطلب...

    نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/5/19 توسط اصلا مهم نیست

    دانلود رایگان نرم افزار اسلامی ریحانه النبی ??

    Reyhanatol_Nabi_[www.MihanDownload.com].jpg


    امروزه نرم افزارهای قرآنی و اسلامی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. امروز هم در سایت میهن دانلود قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم. نرم افزار ریحانه النبی?? از تولیدات سایت شیعه ها و با همکاری سایت گل لیلا می باشد که شما در این نرم افزار به موضوعاتی از قبیل:
    - مقالات و مطالب پیرامون حضرت فاطمه زهرا
    - مولودی
    - سخنرانی
    - کتابخانه
    - و ...
    دسترسی خواهید داشت. همچنین
    این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.
    توضیحات کامل تر و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

  • دانلود - Download Link
  • حجم: 1.9 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com


  •    1   2      >
    .: Weblog Themes By Pichak :.



    بازدید امروز: 88
    بازدید دیروز: 49
    کل بازدیدها: 1303475

    تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
    ?